
Hap Stap Festival
Zo’n 25 jaar geleden kwam een aantal ondernemers op het idee om een festival te organiseren waarbij restaurants uit de binnenstad zich met hun gerechten konden presenteren aan de inwoners van Tilburg. Een leuke manier voor inwoners uit de stad om samen te komen en voor restaurants om meer bekendheid te verwerven. Het festival werd al snel omgedoopt tot Hap Stap Festival: vier dagen lang genieten van heerlijke hapjes, lekkere drankjes en verrassend entertainment. Inmiddels is het festival veel groter en presenteren horecaondernemers uit de hele stad en omliggende dorpen zich.
onze werkzaamheden
We gaven een paar jaar geleden de visuele identiteit van Hap Stap een facelift. Als opmaat naar de jubileumeditie vanwege het 25-jarig bestaan en om de identiteit en het imago weer (grafisch) aan elkaar te koppelen. Het nieuwe logo werd feestelijk gelanceerd met een korte video. Staet van Creatie geeft vorm aan alles wat zichtbaar is voor, tijdens en na het festival. Van programmaboekje, naambadges en VIP-uitnodiging, tot social post afbeeldingen, ledschermen en doeken voor op het hekwerk op het festivalterrein.